Riviera Rekomercjalizacja 750x500

 

Zakończył się pierwszy etap rekomercjalizacji Centrum Riviera w Gdyni. Podpisano już 162 umowy, a portfolio powiększyło się o 52. nowych najemców. Równocześnie 20 lokali zostało relokowanych w związku ze zgłoszoną potrzebą powiększenia powierzchni. Pozycję lidera Riviery w segmencie retail w Trójmieście potwierdza mocny wzrost footfallu, który w tym roku może przekroczyć 10 mln osób.

 


Zdaniem Grzegorza Latały, członka zarządu i dyrektora ds. komercjalizacji Mayland Real Estate, spółki zarządzającej obiektem, potwierdzeniem wysokiej pozycji Riviery jest fakt, że ufają jej największe sieci. Umowy najmu na kolejne lata przedłużyły m.in. Grupa Inditex, H&M, Deichmann, Martes Sport i Media Markt. – W Rivierze umacnia swoją pozycję również LPP, dla którego Trójmiasto jest rodzimym rynkiem. Home&You ma teraz w gdyńskim centrum największy sklep w Polsce (1,2 tys. mkw), a Sinsay podwoił powierzchnię (do 800 mkw.) –mówi G. Latała. Na powiększenie powierzchni wraz z remodellingiem zdecydowały się także m.in.: Reserved, Guess, 4F, Speed Sports i Ryłko.

 

Riviera zaprosiła do współpracy również nowe marki. Wśród 52 debiutantów jest Timberland, Patrizia Aryton, Lancerto, Coccodrillo, Tezenis, Parfois, e-obuwie, Pepco, Varlesca. Wzbogacono ofertę Health&Beauty – lista najemców powiększyła się o L'Occitane en Provence, The Body Shop, Starą Mydlarnię, Semilac, Hair Shop, Lynx Optique, Optical Christex oraz salon Jean-Louis Davida.

 

W ofercie wyposażenia domu w gdyńskim centrum zadebiutowali Homla, Drawex, Anawa Meble, a salon Eurofirany powiększył swoją powierzchnię. Do oferty elektroniki wprowadzono markę Mi Store, a także przedłużono umowy na iSpot i Centrum Sony. Propozycję gastronomiczną wzbogacono o nowe restauracje z miejscami siedzącymi: Lepione, Familia Bistro i La Trattoria, oraz punkt z lodami naturalnymi Miło Mi, lokal z kuchnią meksykańską Papa Diego, cafe Scholler, Berlin Doner Kebab oraz Express Oriental.

 

– Wzbogaciliśmy ofertę Riviery i wzmocniliśmy najlepsze koncepty. Konsekwentnie wypełniamy nowymi treściami strategiczną koncepcję „trzy w jednym”, bo Riviera to nie tylko miejsce codziennych zakupów, centrum modowe, ale także ośrodek aktywnego wypoczynku i relaksu dla całej rodziny. Mimo niekorzystnych zmian prawnych dotyczących zakazu handlu w niedziele zanotowaliśmy wzrost footfallu rok do roku o ponad 5% – podkreśla G. Latała. – Miarą osiągniętego sukcesu jest fakt, że Centrum Riviera to także jeden z najważniejszych punktów na eventowej mapie Zatoki Gdańskiej. Przykładowo, tylko podczas 44 Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych Rivierę, która była współorganizatorem wydarzenia, odwiedziło niemal 200 tys. osób, a 6 urodziny obiektu świętowało w Rivierze blisko 50 tys. osób – dodaje.

 

Riviera właśnie sfinalizował negocjacje dotyczące rozbudowy kina Helios o dwie sale dream (kat. premium). Dbając o komfort klientów udostępniono również więcej usług, m.in. punkt Energi, naprawy telefonów Halloo i punkt Mister Minit. Zmieniono infokioski, powstaje więcej miejsc wypoczynkowych i wkrótce zostanie zmodernizowanych 7 placów zabaw dla dzieci.

 

 

* * *

 

Centrum Riviera
jest największym centrum handlowo-rozrywkowym na Pomorzu. Na dwóch poziomach mieści 250 sklepów oraz proponuje bogatą ofertę gastronomiczną, rekreacyjną i 2.500 bezpłatnych miejsc parkingowych. Riviera ma bogatą ofertę dla mieszkańców Trójmiasta i turystów, znana jest m.in. z plażowej akcji promocyjnej Słoneczny Patrol Riviery, czy całorocznej galerii sztuki Riviera Sztuki i kobiecego Placu Piękna. Popularnością cieszą się przedstawienia teatralne dla dzieci. Cyklicznie gości w Rivierze także Centrum Nauki Experyment, które jest najpopularniejszym w Trójmieście miejscem związanym z edukacją w formie interaktywnych zabaw. W 2015 r. Union Investment Real Estate GmbH nabył Centrum Riviera i powierzył zarządzenie firmie Mayland.

 

 

* * *

 

Mayland Real Estate
jest wiodącym deweloperem dużych obiektów handlowych w Polsce. Firma działa na polskim rynku od 1995r., jako spółka Grupy Casino. Mayland oddał do użytku nowoczesne centra handlowe: Serenadę w Krakowie, Rivierę w Gdyni, Jantar w Słupsku, Pogorię w Dąbrowie Górniczej oraz Karolinkę w Opolu.

 

Więcej informacji:

Dominika Kantorowicz

Koordynator ds. PR

Mayland Real Estate Sp. z o.o.

Dominika Kantorowicz

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

506 009 972