roboczy22
 
Mayland Real Estate jest wiodącym deweloperem i zarządcą nieruchomości komercyjnych, posiadającym bogate doświadczenie w tworzeniu formatów handlowych, od projektowania do prowadzenia inwestycji i zarządzania. Wyznacza standardy rynku deweloperskiego, będąc aktywnym w branży od samego początku kształtowania się rynku w Polsce.
 
Inwestycje spółki, nagradzane i doceniane w branży za unikatową jakość, walory estetyczne i użytkowe, tworzone są z poszanowaniem otaczającej przestrzeni i z dużą troską o każdy aspekt funkcjonowania inwestycji.

STRATEGIA

Wizja

Być liderem polskiego rynku, który tworzy projekty wielofunkcyjne, idealnie dopasowane do lokalnych potrzeb i ciągle adaptowane do dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości.

Misja

Tworzymy wielofunkcyjne i miastotwórcze inwestycje. Dzięki posiadaniu pełnych kompetencji, kompleksowo realizujemy projekty inwestycyjne: począwszy od wyboru lokalizacji, wykonania niezbędnych badań rynkowych i analiz, poprzez projektowanie, budowę, komercjalizację. Efektywnie zarządzamy centrami handlowymi i przeprowadzamy rewitalizację istniejących obiektów, znacząco podnosząc wartość nieruchomości. Nasz sukces tkwi w dogłębnej analizie potrzeb, dzięki czemu tworzymy miejsca integrujące lokalną społeczność.

Wartości

Odpowiedzialność
Stabilność
Kompleksowość

REFERENCJE

Mayland nagrodzone dzwieki Serenady 0402

 

Gala Eurobuild Awards 2019

 

W 2019 roku krakowska galeria Serenada okazała się najlepsza w konkursie Eurobuild Awards wśród centrów handlowych ocenianych przez najemców. Tuż za nią uplasowały się: szczecińskie Galaxy i poznańskie Factory

 

Firma Kantar Millward Brown przeprowadziła ankietę wśród przedstawicieli sklepów w 28 obiektach handlowych w całej Polsce. Trwające dwa miesiące badanie wyłoniło zwycięzcę, którym okazała się krakowska Serenada z łączną średnią oceną na poziomie 4,03. Drugie miejsce przypadło szczecińskiemu Galaxy należącemu do EPP, a trzecie – Factory Poznań, którego właścicielem jest Neptune Polish Property Venture B.V. – spółka joint-venture Neinver i Nuveen Real Estate. Obiekty oceniano w skali od -5 do 5 w wielu kategoriach: lokalizacja, czynsze/koszty/opłaty, marketing i PR, zestaw najemców, działania dyrektora, budynek (estetyka, architektura), oznakowanie. – Nagroda przyznana przez najemców to potwierdzenie, że sprostaliśmy wyzwaniu i daliśmy wspólnie klientom coś, czego oczekiwali. To jak nagroda publiczności na festiwalu filmowym. Dla każdego reżysera ma ona szczególną wartość i stanowi zobowiązanie do ciągłego zapewniania najwyższych standardów w branży. Swojej publiczności nie można przecież zawieść – powiedział Maciej Kiełbicki, dyrektor zarządzający i członek zarządu w firmie Mayland Real Estate, która jest właścicielem obiektu.

 

Najemcy ocenili

 

Dla najemców najważniejsze były: lokalizacja oraz stawki czynszów, opłat i koszty. Na trzecim miejscu podium znalazł się zestaw najemców i to w tej kategorii Serenada otrzymała najwyższą wśród analizowanych 28 centrów handlowych notę 4,5. Również zestaw głównych najemców w nagrodzonym centrum otrzymał najwyższą ocenę – aż 4,7. Najemcy świetnie ocenili również komercjalizację, za którą Serenada dostała średnią ocenę na poziomie 4,3-4,6 – taką notę przyznano za dostosowanie oferty do oczekiwań klientów i najemców. Bardzo wysoko oceniono też wnętrza i części wspólne (4,9), kompetencje administratora obiektu (4,4), umiejętności integracji najemców i działania na ich rzecz (4,4) oraz zaangażowanie administratora (4,2). Najwyższą notę otrzymały też inicjatywy zarządcy Serenady w zakresie wdrażania nowych technologii (4,4) oraz utrzymanie obiektu (4,5). O tym, że najemcy rzeczywiście doceniają zaangażowanie zarządcy obiektu, świadczą ich opinie. Agnieszka Piwowar, właścicielka sklepu i marki Whisper – która co prawda nie ma doświadczenia z wynajmem powierzchni w innych obiektach, ponieważ Serenada jest ich debiutem na rynku – jest bardzo zadowolona z tej współpracy. – Kontakt na linii zarządca – najemca oceniam bardzo dobrze. Mogę się zwrócić z każdym problemem związanym z naszym funkcjonowaniem w Serenadzie. Zarządca zawsze stara się znaleźć rozwiązanie i pomóc – mówi. – Serenada często organizuje też różnego rodzaju wydarzenia, mające na celu angażowanie najemców i integrację. W konkursie na najlepszą witrynę sklepu wśród lokalnych najemców zajęliśmy nawet trzecie miejsce. Ponadto prowadzone są też weekendowe akcje, angażujące sprzedawców – dodaje.

 

Garść faktów

 

Serenada, która uruchomiona została w październiku 2017 roku, leży przy ulicy Bora-Komorowskiego w Krakowie. Na 42 tys. mkw. powierzchni handlowej mieści 160 sklepów, wśród nich salony największych sieci modowych w Polsce, m.in. grupy LPP, H&M, grupy Inditex (to tutaj po raz pierwszy w Krakowie znalazły się wszystkie marki grupy), New Look, Van Graaf czy CCC. Sklep Zary, hiszpańskiego giganta modowego, zajmuje 3,5 tys. mkw. na dwóch poziomach nowego centrum. Brytyjski New Look oraz niemiecki Van Graaf zadebiutowały na krakowskim rynku właśnie w Serenadzie. Budowa centrum kosztowała 140 mln euro. Obiekt posiada ponad 1 tys. miejsc parkingowych.

 

A co dalej?

 

Serenada i jej właściciel, firma Mayland RE, nie zamierzają spocząć na laurach. – Planujemy przede wszystkim rozbudowę krakowskiej Serenady. To prężnie funkcjonujący obiekt handlowo-usługowy, jednak jego rozbudowa to naturalne uzupełnienie centrum o wieloformatową gastronomię, ofertę fashion, rozrywkę i liczne miejsca publiczne, tak potrzebne w tej części Krakowa. Rozbudowane, wielofunkcyjne centrum zapewni pożądaną integrację funkcjonalną całej strefy Olszy, łącząc teren pomiędzy Parkiem Wodnym i Multikinem – okazałym placem Wspólnym, nowym miejscem spotkań dla mieszkańców Krakowa.

 

Serenada

Rozpoczęcie budowy: sierpień 2015 roku

Otwarcie: październik 2017 roku

Powierzchnia: 42 tys. mkw.

Zarządca: Mayland Real Estate

Deweloper: Mayland Real Estate

Właściciel: Mayland Real Estate

 

Pełny tekst znajdziesz tutaj

PORTFOLIO

PLANOWANE INWESTYCJE

logoMob-1

Otwieramy się na Twój biznes

logoMob-2

Warszawa | Rzeszów | Szczecin

logoMob-3

Innowacyjne i wielofunkcyjne centrum dzielnicy na Dolnym Mokotowie

logoMob-4

Największy kompleks rozrywkowo - handlowy w Krakowie

REALIZACJE

Realizacje
logoMob-5

Nowoczesna galeria z unikalnymi formatami handlowymi i najbogatszą ofertą modową

logoMob-6

Jedno z najpopularniejszych miejsc zakupów w Krakowie

logoMob-7

Kompleksowy projekt miejskich przestrzeni mieszkalnych

logoMob-8

Przekształcenie hipermarketu w nowoczesne Centrum III generacji

logoMob-9

Największy obiekt handlowy w regionie z silnym czynnikiem miastotwórczym

logoMob-10

Wiodące centrum handlowe w regionie

logoMob-11

Dominująca lokalizacja handlowa w Dąbrowie Górniczej

ZARZĄD OPERACYJNY

board mayland bmaciag

BEATA
MACIĄG

Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu

Związana z Grupą Casino od 18 lat. W 2008 roku objęła stanowisko Dyrektora Finansowego.

czytaj więcej >>

board mayland glatala

GRZEGORZ
LATAŁA

Dyrektor ds. Komercjalizacji i Członek Zarządu

Związany z rynkiem nieruchomości komercyjnych od ponad 20 lat.
Pracę rozpoczął w Domach Towarowych Casino, gdzie brał udział w tworzeniu zespołu ds. zarządzania centrami.

czytaj więcej >>

DOŚWIADCZENIE

 
W latach 1995 - 2006 firma, dawniej znana jako Domy Towarowe Casino, stworzyła ponad milion m2 powierzchni handlowej, obejmującej wszystkie formaty: od wolnostojących supermarketów do dużych centrów handlowych.

Wszystkie nieruchomości zostały zaprojektowane, zbudowane, wynajęte, zarządzane i sprzedane. To doświadczenie pozwoliło nam dobrze zrozumieć rynek i poznać wartości każdego metra kwadratowego powierzchni handlowej.
 
 
logo casino groupe
mapa3 

ZARZĄDZANIE AKTYWAMI

Zarządzanie aktywami oznacza zapewnienie wartości dodanej dla właściciela. Dbając o satysfakcję najemców, wspieramy ich aktywność operacyjną poprzez stały rozwój obiektów spółki, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów.

Mayland nie tylko buduje nowe nowe powierzchnie handlowe, zajmuje się także zarządzaniem nieruchomościami. Bierze na siebie odpowiedzialność za całość procesu obejmującego:

  • pozyskanie finansowania
  • proces zakupu i sprzedaży
  • facility management
  • relacje z najemcami
  • marketing
  • komercjalizacja i rekomercjalizacja
  • raportowanie

 

 

szkic libretto bialy

 

Skutecznie zarządzamy:

 

asset management Fort Wola asset managemant krokus PL asset managemant serenada PL

 

 

Z powodzeniem zarządzaliśmy i sprzedaliśmy:

asset managemant riviera PL2 asset managemant KAROLINKA asset management pogoria
asset managemant JANTAR

 

KONTAKT

Mayland Real Estate Sp. z o.o.
Ul. Puławska 427
02-801 Warszawa
 
email: biuro@mayland.pl
tel: +48 22 546 98 00
fax: +48 22 546 98 98


 

Komercjalizacja

Agata Pytlewska
+48 510 009 043 | agata.pytlewska@mayland.pl

Grzegorz Gawęda
+48 501 989 022 | grzegorz.gaweda@mayland.pl

Sabina Kosiorowska
+48 880 61 58 73 | sabina.kosiorowska@mayland.pl

 

Marketing & PR Manager

Agata Uszyńska
agata.uszynska@mayland.pl

     

Współpraca:

Dokumenty do pobrania